Sidvyer, senaste månaden

lördag 8 augusti 2009

SOMMAR!!!!

Äntligen har sommaren kommit!!! Det har varit kanonväder nästan hela veckan o jag har njutit av varenda minut =0)

I onsdags va vi på Skänninge marknad en sväng o kollade på folk o köpte marknadsgodis...gött gött =0) Varmt som tusan va det så det gick åt en hel del dricka. Stoffe köpte en keps o åkte lite karuseller. Niklas o Stoffe skulle ha åkt virvelvinden men när dom satte sig o skulle ge biljetterna så sa "gubben" att han bara kör en gång i halvtimmen!!!!! Men om dom ville så fick dom vänta i vagnen....ehhh....dom gick!!! så stoffe körde radiobilarna istället.

Vilken knäppgök, man har väl för 17 ingen lust att sitta i en stenhård vagn i en halvtimme o glo!!! (fanns dock en del som gjorde det....)

Torsdag, fredag o idag lördag har Stoffe o jag varit i Varamon o solat o badat =0) Gäller att passa på sålänge solen är här. Igår va det faktiskt riktigt skönt i vattnet o ganska mycket folk, men i torsdags va det kallt o nästan inget folk...men det gick ändå att doppa sig o få lite svalka =0) Idag va det massor va folk o halvskönt i vattnet =0)
förmiddagen idag va vi i Linghem, Stoffe hade fotbollscup där. Så klockan ringde kl 05.30 imorse, jag va ganska så pigg då faktiskt värre va det med Stoffe....han är ju van att sova fram till 9-10 numera...hahahaha

Dom spelade 4 matcher....dom vann 3 o en blev lika!!!! Riktigt duktiga! Första matchen va Stoffe målvakt =0)

Nu har vi grillat o suttit ute o njutit med ett glas vin till mig o en öl till Niklas. Hundarna fick varsitt märgben o ligger nu o snarkar gött efter kvällsmaten =0) Själv så snarkar jag nog oxå snart..är grymt trött o seg nu när man satte sig ner...men jag har ju hållt igång hela dagen i gassande sol oxå!!! =0)

Inga kommentarer: