Sidvyer, senaste månaden

torsdag 13 augusti 2009

Lek & Bus i Örebro

Idag är det skitväder o inte mycket värme, nästan så man får ta på sig jacka när man är ute med doggsen. Brrr....vill inte ha höst än, jag vill ha sommar, RIKTIG sommar med sol o värme o bad så att man tillslut är så trött på värmen att man vill ha höst o kyla. =0)

Igår va vi i Örebro en sväng. Niklas ville in till Innebandybutiken o kika lite o så åkte vi till Lek o Buslandet o lekte så vi blev svettiga allihop =0)

Leklandet skulle va Europas största Lekland inomhus på 7000kvm!!!! Men när vi väl kom dit så kändes det inte så stort men visst det kändes större än Linköping. Men det blir väl så när det är så mycket grejer man kan leka o tjoa i, det känns nog mindre då.

Kul va det iaf...både vi o barna va genomsvetta när vi gick därifrån...hahaha

Skadad blev jag oxå...Stoffe o jag skulle åka i en rutchkana som såg ut som en stor korkskruv ungefär....åk inte i t-shirt om man är vuxen säger jag bara!! Det va trångt, gick som f*n o skinnet på ena armbågen slets bort nånstan mitt i en kurva!!! Ajajajaaj vaa ont det gjorde!!! Men men på med långärmat o upp igen =0)

Vi va hemma vid 22 tiden ca o stöp i säng hela bunten.....

Niklas blev sugen på att öppna ett liknade ställe här i stan. Vet inte om det är för att få leka själv eller inte ....hihihihi

Inga kommentarer: