Sidvyer, senaste månaden

lördag 22 augusti 2009

Kalastajm

Igår hade vi en egen kräftskiva här hemma. Skulle egentligen ha åkt till Katta o Roger o grillat men Stoffe är genomförkyld o både Niklas o jag känner oss lite småhängiga, så det blev till att stanna hemma o käka upp kräftorna som vi egentligen skulle ha ätit ikväll på en riktig kräftskiva....Men men det blir väl fler hoppas jag =0) Blev lite rörigt det där....hehehe




Läskiga små saker de där kräftorna.....tur att dom är kokta...hahaha

Idag har hundarna o jag tagit en skogspromenad. Dom håller på o gör en grusväg i skogen som ska gå jämsmed järnvägen, så vi håller på o utforskar den lite då o då för o se hur långt dom har kommit!!! Nu har dom kommit ända in till ängen o fällt en himmla massa träd så vi hittade inte stigen som vi brukar gena över så vi gick nästan vilse...hahaha Men jag tror att rundan kan bli riktigt bra sen när dom är klara, hoppas att man kan åka kickbike där sen =0)

Klockan 14 bar det av till Oxhagsgatan för kalas. Micke har fyllt 35 eller jag mena 30...sorry...och Kevin fyller 9 på onsdag =0) Micke fick en flaska Whiskey o en bok om husvagnsmat av oss o Kevin fick en "strumpa" till sin nya mobiltelefon o en bok om Dinosaurier =0)

Marängtårta med nyplockade blåbär blev det till fikat...mycket gott!!!

Nu har vi kommit hem, jag har varit ute med doggsen o lagt en fläskfile´i marinad....Mmmmm...får se om den blir grillad ute eller i ugnen!!

1 kommentar:

Wolfprintz sa...

låter som en härlig dag de dära :)