Sidvyer, senaste månaden

onsdag 17 juni 2009

Kickbikes tur

Nu har vi kört med våran nya kickbike!!! Helt underber är den o såååååå roligt o köra. Jag skulle kunna köra hela dagarna men jag tror inte att hundarna skulle vilja det =0)

Vi har modifierat den lite med bla två vattenflaskor med hållare o en väska på styret som man kan ha b-påsar, vattenskål...fika ;0) m.m i!!!!

Igår tog vi med oss hundar o kickbike o åkte ut till Råssnäsudden o drog ett varrv. Udden runt är ca 2.5 km (om jag inte mins helt fel). Niklas o Ice drog iväg kl 20.08 o klockan 20.12 va dom tillbaka!!!! Hahaha Det går undan....



Lilo fick inte va med o springa eftersom hon har ont i tassarna (hon va ju hos sina bröder o levde hundgårdsliv fre-lör o hon är ju inte van vid det så hon hade stått o hoppat upp mot nätet, så tassarna är röda o svullna) så hon va galen när hon fick va kvar med mig...hehehe
Men nu är tassarna lite bättre, vi smörjer med en salva som va smärtstillande, lindrade klåda m.m. Jättebra!! =0) Fördelen med ont i tassarna är att hon kan vara lös i trädgården utan att smita =0) Hon är jättelugn o go...

Men det dröjer nog ett tag innan hon får ge sig ut i spåret o springa. När vi kör båda hundarna lär väl rundan bara ta 5 sek el nåt =0)
Nästa gång vi åker upp till Kim o co ska vi ta med våran kickbike o köra race med henne o vovvarna....hehehe Dom vann förra gången men den här gången ska jag nog vinna...hihihi =0)

Lilo slappar med sin brorson Diego

Hela gänget, på taket: Demon o Rosco Längst ner: Lilo o Diego

Bilderna på Lilo o hennes bröder o brorson i hundgården har Kim tagit. Jättefina bilder, tack så jättemycket för dom Kim =0)


1 kommentar:

Wolfprintz sa...

Åh så underbart o kunna köra med en kickbike avundas er ;) Samtidigt som jag aldrig skulle våga köra mina pojkar med en sådan ^^ tur man böt bort sin kickbike o fick björkisvagnen ist ^^ Längtar redan tills när ni kommer förbi o vi ska Raca hihi :D


Stackars lilo gumman att hon e fortfarande aldeles öm,samtidigt så är det inte så konstigt med tanken på hur hon stackarn hoppa runnt *kramar på na i massor*

videon fick mig i tänka på att idag så ringde de från Mr.koppel de håller på o syr selarna just nu :D oooo så spännande först blev de osäkra på måtten så de ringde oss fick mäta lite igen sen sickade jag billder så de fick mer klarhet, pojkarna har lite roliga mått nämligen ^^

åå kramar i massor på er alla igen :)