Sidvyer, senaste månaden

onsdag 24 juni 2009

Kastrering

Idag har vi varit o lämnat Elvis på Jägarvallen för kastrering o öronmärkning. Han va jätteduktig i bilen, inte ett knyst!! Hundarna fick följa med in till Linköping så vi har knallat runt lite i Gamla Linköping o Valla. Tittat på hästarna...men usch dom va lite läskiga, dom både lät o rörde sig...hahaha Lilo skällde lite på dom men när dom tittade upp så va hon inte så katig längre =0) Tur att dom va bakom staketet....hahaha

Nu ska jag snart åka till tandläkaren, jag bet av en kindtand igår kväll!!! Ingen höjdare, det gör inte ont men det är himmla vasst så jag kan ju knappt äta. Jag ringde direkt imorse men då hade dom ingen tid så egentligen skulle jag ha fått vänta till den 8 juli!!!!! Hur f*n det nu skulle gå!!! Men så ringde dom när vi va i Linköping o sa att dom hade fått en avbokning!!! Första gången jag är glad över att få gå till tandläkaren.....men jag är nog inte lika glad när allt är klart o jag ska betala.......

Sen blir det Linköping igen för att hämta hem lille Elvis!! =0) Ett jkla farande idag men, men.....

2 kommentarer:

Wolfprintz sa...

sedär kissemissen åkte in på en kastrering,satt o läste erat blogginlägg tidigare :) hehe kan förstå lilo hästar e enna märkliga varelser de bara äter o äter o äter massa gräs dagarna i ända om inte vi tvåbenta varelser kravvlar upp o tjoar runnt på dem ^^

Wolfprintz sa...

hoppas dock att ni får bukt med kindtanden och att det inte blir allt för dyrt.... kramis!!