Sidvyer, senaste månaden

tisdag 2 juni 2009

Badväder


Vilket toppen väder vi har haft nu ett par dar....Stekhett med blå himmel o stor sol!!!! Me like =0)

Hundarna har legat o slappat i skuggan o haft det sååå gött så, själv har man grejat i trädgården o legat i solstolen =0)

I söndags va det dags för ännu en fotbollsmatch...varje söndag i 6 veckor...Det va jättevarmt nere på planen o barnen fick dricka massor för att orka. Dom va duktiga o kämpade på men förlorade tyvärr med 5-3....

Igår tog hundarna o jag vårat första dopp i Boren. Va inte så kallt som jag trodde att det skulle va men inte heller jättevarmt =0) Avsvalkade gick vi en liten sväng o kollade på båtarna o människorna på båtarna kollade på oss.....hehehe Undrar varför??? ;0)

På eftermiddagen åkte Jonte o jag upp till sjukan för att äntligen ta bort gipset!!! Frakturen såg bra ut men han skulle ändå ta det lugnt i 2 veckor till ifall att....Ha försök att säga det till Jonte!!! Haha

Idag har det varit skitväder med regn o rusk på eftermiddagen så jag har bakat bröd (igen) =0)Har faktiskt äntligen kommit på vad jag vill bli när jag blir stor!!! BAGARE!!!!!
Letar utbildningar som en galning just nu!!! Att jag inte har tänkt på det tidigare....jag som älskar att baka o greja =0)




1 kommentar:

Wolfprintz sa...

ja visst är det otroligt skönt att veta nu att det inte var så mkt värre än vad vi trott från början ^^ hehe tackar,demon får sig nog snart ett bad igen så fort allt e klart ^^, ni verkar ha haft en toppen helg *avis* önskar man hade kunnat njuta av den själv men men dop på lördag sen helg ^^ kramar i massor p.s nu vet jag vad freyas ägare heter o så :) ska kontakta dem senare idag tror jag ^^ har vågat iväg ett mail på facebook där han fanns :) kramar i massor