Sidvyer, senaste månaden

fredag 21 mars 2008

Varamon

Idag har Lilo, Ice & jag varit i Varamon & badat...hehehe Ja, inte jag men Lilo & Ice gjorde!!! Brrr.... :0) Lilo va lös nästan hela tiden..hon är jätteduktig min lilla tjej :0) Ice får fortfarande gå i koppel, litar inte på honom...han är en riktig rymmare just nu!! Dom busa & grävde, Lilo sprang som en galning emellanåt men när jag ropade eller visslade kom hon som ett spjut & busade lite med Ice innan hon satte sig & fick lite godis.


Vi gick nästan hela Varomon, vid Bromma stannade vi för en liten paus. Satte oss & kollade lite på vattnet & myste lite :0) Det gick förbi en familj när vi satt & vila som stannade & beundrade mina voffsingar. Frågade om det va såna där varghundar...hahaha Siberian husky svarade jag :0) Dom tyckte att det var väldigt fina hundar iaf!!!

GLAD PÅSK!!! Önskar Lilo & Ice med familj :0)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kanonbra sida. Bra jobbat.

Anonym sa...

GLAD PÅSK på er!!! Hur mår Stoffe? Blev han sjuk? Kram Evelina