Sidvyer, senaste månaden

söndag 23 mars 2008

mat & bus :0)



Idag har vi ätit middag hos mina föräldrar med min syster Lena & hennes familj & min lillebror Micke & hans tjej..hundarna fick vara hemma idag...blir lite lugnare då!!! :0) Det blev potatis & helstekt kotlettrad...Mmmm mycket mumsigt!!! Efterätten bestod av inget mindre än glass & fruktcocktail...väldigt gött det med... :0) Efter maten blev det påskägg till barnen & lite snack i soffan innan det va dags för kaffe...Låter ju som vi inte gjorde nåt annat än att äta hela tiden..Hahaha Men gött va det!!!


När vi kom hem tog Niklas & jag hundarna & åkte ut till en övergiven tennisplan i Holmsområdet som vi har hittat. Hundarna tycker det är jättekul där...springa lösa & busa så mycket dom orkar & lite till!!! Jag "sprang" en liten runda för att se om Ice följde med & sökte kontakt..det gjorde han, han sprang bredvid mig (nästan) hela tiden & va jätteduktig!!! :0) Måste börja träna med honom nu inför utställningen den 1 maj, så han sköter sig..o jag med för den delen...hehehe Det blev lek & leverpastej som godis idag...mycket upskattat!!! :0)

1 kommentar:

Anonym sa...

Måste bara hålla med...gött va det! Lena