Sidvyer, senaste månaden

måndag 10 mars 2008

grillning

Då va vi ännu en helg närmare sommaren!!! :0) Bara 19 veckor kvar till semester nu!!!! Gäller ju att se´t från den goda sidan...hahaha



Den här helgen har vi inte gjort så värst mycket... I lördags hade Stoffe innebandy träning mellan 10-11 & kl 12 hade Jonte innebandy match (som dom vann!!!)På eftermiddagen tog jag en långpromenad med voffsingarna, tränade lite kontaktövningar, stanna, sitt m.m....men Ice heter fortfarande inte Ice, måste bara komma på vad det är han har döpt om sig till så inkallningen kan börja att funka :0) När vi nästan va hemma så ringde min syster (Lena) & fråga om jag skulle med på en promenad...så vi vände helt om & gick en runda ner till treöresbron & runt en sväng. Sen blev det Meddo...gud så skönt det är att bara lägga sig & drömma sig bort en liten stund..alldeles själv!

På kvällen blev det melodifestivalen & en stor skål med godis...Mmmm :0)



Igår hade Stoffe innebandycup i Linköping mellan 8-13..usch va tidigt vi fick gå upp, en söndag morgon...:0( Det gick kanon för dom...vann alla fyra matcherna & dom vann stort oxå!!! :0)

När vi kom hem hade Niklas varit ute med hundarna på en 2 timmars tur..det va skönt för min rygg värkte ordentligt efter att ha stått i nästan hela 5 timmar, så jag gick & la mig på soffan med lite tabletter & halvslummra en stund...sen åkte grillen fram!!! :0) Gud så gött det luktar när man grillar....yummie!!!! Det smakar ju inte så äckligt heller...:0)

Idag börjar äntligen allmänlydnadskursen!!!! Lilo & jag ser nog fram emot det lika mycket, men Ice tycker nog inte att måndagar blir lika roliga för då får han va hemma all by him self...Men det ska nog gå bra! Jag hade redan anmält Lilo & mig till kursen (eftersom vi har gått valpkursen) innan vi skaffade Ice så han får träna hemma istället.

Inga kommentarer: