Sidvyer, senaste månaden

söndag 8 maj 2011

Vart tar tiden vägen?!

Ännu en vecka har rusat förbi, bara ca 20 skoldagar kvar till sommarlovet för kidsen nu!

Jag va ju på anställningsintervju förra fredagen o den gick kanonbra! Fast jag inte hade någon direkt erfarenhet så ville dom gärna att jag jobbade där i sommar. Så nu ska jag på introduktion den 10 maj mellan 12-19.30 och se hur det fungerar! Så det är bara att hålla tummarna för att jag passar dom o dom passar mig =0)
Det är ett sommarvik på ett korttidshem för handikappade barn och ungdomar. Så om jag får jobbet blir det ingen semester iår för min del, men det gör inget för då har jag ju äntligen ett jobb!!! Om jag trivs med jobbet funderar jag på att utbilda mig inom området =0)

Jag har även fått mail från BT som jag va inne hos för ett tag sen på intervju och dom undrade hur min engelska va. Om jag kunde översätta instruktioner från svenska till engelska =0)

Så det verkar som det äntligen börjar hända grejer på min jobbletarsida nu!! =0)

På fredag är det äntligen dags för kennelträff uppe i Säffle! Lilo ska va på pensionat 7:an (som Stoffe kallar Lena o Micke när Lilo är där) och Jonte o Stoffe ska va hos deras farfar, om nu inte Stoffe ville hänga med på träffen. Han har inte riktigt bestämt sig än....

Vi åker upp direkt när Niklas kommer hem från jobbet på fredagen o kommer hem på söndagkväll. Vi hoppas på mycket fint väder o mycket trevligt folk =0)

Inga kommentarer: