Sidvyer, senaste månaden

torsdag 12 maj 2011

Jobbat!

I tisdags klockan 12 började jag mina introduktionsdagar på korttidshemmet Högerkroken. Första dagen är alltid lite nervöst o jag gjorde inte så jättemycket utan va mest med o kollade läget. Man vill ju inte bara rusa in o ta över när man inte vet rutiner eller nåt.Jag va med o hämtade barn på fritids, vid maten, ute på gården o spelade kubb o planterade blommor, fikade o massa massa mer!

Nästa gång jag ska jobba är den 21,22 o 25 maj. Stoffe som fyller den 21 men jag får krama på honom när jag kommer hem på kvällen =0)

Jag hoppas verkligen att jag får vara kvar hela sommaren o även efter sommaren, för än så länge stormtrivs jag med både barn o personal =0)

Igår kom Lina, Lena, Louise o lilla Joel hit på fikabuffé. Temat va cheesecake, ja ghann inte baka så jag fuskade o köpte färdigt.....Men det gick det med =0) Allt på bordet va supersmarrigt!!!!

Inga kommentarer: