Sidvyer, senaste månaden

måndag 23 maj 2011

Christopher 11 år!!!


I lördags va det ingen vanlig dag, för det var Christophers 11 årsdag. Hurra Hurra Hurra!!!!
Jösses 11 år, han börjar bli stor min lille pöjk =0)

Det har varit kalas hela helgen, i lördags jobbade jag mellan 8-20 så då kom Niklas släkt o firade Stoffe och igår jobbade jag 7-17 så på kvällen kom min släkt o firade =0) Full rulle!

Han fick många fina paket, bla två fotbollar, skor, ett stiga fotbollsspel, pengar, kläder, presentkort o godis. Av oss fick han en ny cykel som han är jätteglad över =0)

Har ju glömt bort att skriva att Lilo fyllde 4 år den 15 maj! Hon börjar med bli stor....hahaha

Jag måste skriva om jobbet jag har....vilket underbart jobb det är! Har nog aldrig trott att ett jobb kunde va så roligt. Jag stormtrivs o jag hoppas att det blir många år där. För er som inte vet så har jag fått ett sommarvik på ett korttidshem för handikappade barn och ungdomar. Superkul =0)

1 kommentar:

Lina sa...

Roligt att höra att du trivs. det verkar passa dig perfekt det där. Kram