Sidvyer, senaste månaden

tisdag 29 juni 2010

Sol o bad!

Sommar sommar sommar!!! Härligt med lite värme =0)


Idag har det varit supervarmt här i Motala, 28 grader i skuggan! Men jag klagar inte så länge jag inte måste röra på mig.... ;0)

Ice o jag va nere vid kanalen o tog ett dopp på förmiddagen, det va ljummet i vattnet! Efter Ice bad satt vi o kollade på båtarna som åkte förbi, det är inga dåliga båtar folket har! Dom kostar nog en hel del skulle jag tro.


Medans Ice o jag va o badade fick Lilo o Bella springa lösa i trädgården o busa med Niklas. Det hade gått jättebra =0) Lilo börjar bli riktigt duktig på att komma när man ropar men inte så att jag skulle våga släppa henne i skogen eller nåt för då tror jag att hon skulle dra efter nåt spår, men på baksidan går bra!

När Ice o jag kom tillbaka fick dom gå in i hundgården alla 3 o vila o ha det gött i skuggan. Där har dom varit nästan hela dagen o slappat, vi har bara gått korta promenader men det har varit så varmt så tillomed Bella har flåsat som en galning efter dom rundorna.


Igår va Lena ledig så hon, jag o barna åkte till Pariserviken o badade. Så skönt men det va väldigt mycket vatten så det va inte mycket till strand. Det är så långgrunt så vi kunde nästa gå ut till ön, det va faktiskt några som hade tagit sig dit men emellanåt va man tvungen att simma o barnen orkar inte simma så långt men vi kom mer än halvvägs ut.....


Efter några timmar med sol o bad blev det dags att bege sig hemåt med kurrande magar. =0)

Inga kommentarer: