Sidvyer, senaste månaden

tisdag 10 november 2009

Spruta

Idag har Jonte o Stoffe studiedag. Kändes konstigt att sova länge en tisdag, men gud så skönt det var!!!! Inget stressande o tjatande, utan man kunde äta frukost i lugn o ro =0)

Niklas, Lena o jag har varit uppe på sjukan o tagit sprutan mot "grisbacillerna" idag. Jag trodde att den skule göra ont iaf lite men den kändes ju knappt! Nu ett par timmar senare börjar jag få ont i armen o har svårt att lyfta den men hellre det än influensan!!!

Jag har stått i vardagsrumsfönstret ett par dagar nu o funderat.....Vi har nämligen fått en hundgård av mitt kusinbarn Sandra!!!!!! Dom har flyttat från Vedemö in till stan o då byggde dom en ny hundgård i det nya huset så då fick vi ta den gamla!!!!! TJOHO va jag är glad åt den!!!!! Nu är bara frågan vart vi ska ha den...har ett par ställen som verkar bra men vi får se när vi har hämtat den =0)

Lilo o Ice kommer nog att ÄLSKA den! Kunna busa o ligga o spana utan att behöva sitta fast i ett jkla snöre hela tiden!!! Tänk när snön kommer då kommer nog ingen av dom att vilja gå in....eller jo kanske med tanke på vilka som ligger framför brasan just nu!!! Hahaha

Äkta huskysar det där...hahaha

Imorgon blir det lussekattsbak här, om jag nu inte blir sjuk av sprutan men det hade jag inte tänkt att bli! =0)

1 kommentar:

Katta sa...

Kul att ni fått e hundgård.
Jag tog nöff nöff sprutan i frdags, var vissen hela helgen och i måndags natt så bröt värsta förkylningen ut. vet inte om det beror på sprutan eller om det är andra baciller. Hoppas att ni klarar er bättre.
Lycka till med lussebullarna. Kram