Sidvyer, senaste månaden

tisdag 24 november 2009

Sol o cykel

Idag har det varit strålande väder ute...blå himmel o sol!!! Jag o hundarna passade på att ta en lång skön promenad o samtidigt möta upp Jonte i skolan. Det märktes att hundarna oxå gillade vädret, Lilo hade en massa energi o det tog ett bra tag innan hon kunde koppla av o gå ordentligt!

Efter promenaden åkte vi in till Linköping en sväng för att fixa Jontes mobil o köpa en matta till Stoffe. Kidsen har äntligen flyttat upp!!!! Jag blev så fruktansvärt trött på att det såg ut som "hej kom o hjälp mig" här nere så jag gick upp o hade storstädning i deras rum (är inte färdigt ordentligt egentligen) o sen blev det inflyttning....Både Jonte o Stoffe blev superglada att äntligen få varsitt rum =0) Så nu sover dom däruppe igen =0)

Den enda som verkar va missnöjd är Elvis...hans säng försvann ju upp på övervåningen o han orkar ju inte gå upp ditt o lägga sig latmasken! Men han skulle verkligen behöva röra sig lite mer, nu väger han över 5 kg o är ca 1 år!!!! Men det är väldigt mycket päls oxå....hehehe

Nu har jag varit ute o cyklat med hundarna....det behövdes verkligen!!! Blir nog en runda imorgon oxå iaf med Lilo =0) Hon skulle kunna springa tills hon stuper.... =0)


I söndags kom grannflickan över med ett paket till Lilo (hon kommer lite då o då)...en varmkorv som piper =0) Lilo blev jätteglad o vaktar den mycket noga så att inte Ice snor den...hahaha Tack Wilma =0)

Inga kommentarer: