Sidvyer, senaste månaden

söndag 1 november 2009

Brand

Det brinner i lilla Motala!!!!!

Jag skulle åka o handla mjölk vid 21 tiden då jag fick stanna för en massa brandbilar....jaja tänkte jag det är säkert bara ett automatlarm. Men när jag åkte från affären så fick jag åka undan för då kom ambulansen oxå!

Nyfiken som man är så åkte jag efter för o kolla men polisen hade spärrat av så jag fick fortsätta på metallvägen o då såg jag lågorna!!! Stora som hus!!!! Och ser man lågor från metallvägen då är det illa tänkte jag!!!


Ringde hem till Niklas som hängde på....åkte ut mot Sättran o jklar va det brann!!!! Så nu har vi stått därute tillsammans med en massa andra människor o kollat på brasan. Nåt ska man väl göra en söndagkväll!!! =0)

Mixum som hade så god mat!!! =0( Hoppas bara att ingen blev allvarligt skadad!

Inga kommentarer: