Sidvyer, senaste månaden

lördag 14 november 2009

200 inlägg!!!! =0)

Idag skriver jag mitt 200:e inlägg...hahaha Ska jag fira med en chokladkaka som är i ugnen för tillfället (nackdelen är att den ska svalna i 3 timmar!!!!) =0)

Igår fick bilen sina vinterdäck på sig, så nu kan vintern komma. Micke hjälpte oss så självklart fick Lilo följa med ner till garaget...hahaha Hon va jätteduktig som garagehund, inte rädd för nånting o ändå så väsnades det o hade sig! Stolt!!! =0)
Tack Micke för hjälpen!

Ice fick va själv hemma medans vi bytte däck o han skötte sig exemplariskt faktiskt. Vi trodde att han skulle yla o ha sig, så jag släppte av Niklas i korsningen så gick han in till huset o inte ett knyst hördes!!! Stolt över Ice oxå!! =0) Lilo fick åka i baksätet o speja...däcken låg ju i buren...men det funkade fint, hon satt o spana o va lugnet själv!

När vi kom hem slockna hon som en gris o sov görlänge.....sen blev det en 50minuters kvällsrunda =0) Gött gött!!!

Imorgon bär det av till Örebro på utställning. Blir nog sista för i år, ville ju egentligen åka upp till Stockholm i december men ekonomin o jag är inte riktigt överens där så jag får väl lyssna på ekonomin =0) Men det kommer fler tillfällen!

Nu får vi hålla tummarna för imorgon istället!!!

I vår kanske jag får hjälp på utställningarna av lilla Emma (systerdotter), tänkte att hon o Ice skulle få träna lite o gå barn med hund i vår! Ska bli spännande att se hur det går för dom. Tror att det kommer att funka bra för hundarna lyssnar riktigt bra på henne!!! Hahhaha

Nä nu är kakan färdig.....YAMMIE!!!! hehehe

1 kommentar:

Wolfprintz sa...

oh nu börjar de ju dra ihop sig till utställning, hade gärna träffat er, dessvärre har jag nog gått o blivit sjuk :( halsen o rösten helt kaputt :( om ni träffar ann o hennes man från artic howlers så får ni gärna hälsa så gott kramis :)