Sidvyer, senaste månaden

söndag 22 november 2009

Hundgård

Nu äntligen är hela hundgården nerplockad! Vi började montera ner den i fredags vid 11 tiden....Niklas, jag o Emma....o blev klara igår eftermiddag!!!

Emma skulle nog kunna prata ner hundgården...fy 17 vad hon kan snacka!!! =0) Jag hämtade henne vid 10 när Lena skulle iväg o hon började prata från det att jag ringde på dörren tills Lena kom o hämtade henne i Vedemö ett par timmar senare!!! hahaha

Hon tog en skruvmejsel o skulle börja montera ner hundgården men då kom hon på att hon visste inte riktigt hur man monterade ner hundgårdar så hon gick o gunga istället...hahaha =0)

Hundgården va riktigt stor....ca 40 kvm!!!! Så där får dom gott om plats att stoja runt =0) Jag läste att minimum för hundar i våran storlek va 24 kvm så.....

Christopher o Kevin ska visst bygga kojor...Lilo skulle få en röd med svart tak o Ice en svart med rött tak =0) Blir nog snyggt!!!

Idag är det skitväder, det är synd jag är sugen på att gå ut o förbereda platsen där gården ska va....Men men vi får väl fixa det i veckan istället, jag får väl ta o baka lite istället ;0)



1 kommentar:

Sari sa...

Hej!
Då har ni lite o göra där hemma når ni ska få upp hundgården.
Sari