Sidvyer, senaste månaden

lördag 2 maj 2009

Möhippa

Igår kidnappade jag o 7 tjejer till Hanna som ska gifta!!! =0)

Började med att jag hade skrivit ett litet brev som Niklas hade gått över med tidigt på fredagsmorgonen o satt fast på deras dörr.
Det stod så här:

Hej Hanna!
Den 1/5-09 ska du ut på ett litet äventyr! Du ska packa ner följande i en väska:

# Oömmakläder
# Badkläder
# Flytväst
# Luftmadrass
# Gummistövlar
# Tandborste+ tandkräm
# Id- handlingar
Klockan 17.00 ska du ska stå finklädd o redo på trappen!!!
Kram =0)

Klockan 9.05 fick jag ett meddelande från Hanna...Hon undrade va f#¤% hon skulle med luftmadrass o flytväst till!!!! Hahahaha Och så skrev hon att hon visste att det va jag som hade skrivit brevet!!
-Va svarade jag....jag vet inget...hehehe
-Då är det din syster svarade hon!!!
Glöm inte sovsäcken svarade jag bara...hehehe

Hahahahahaahahaha Niklas o jag tjöt av skratt =0)

Klockan 16 åkte jag o Johanna iväg till Erika, som vi skulle va hos, med maten o hjälpte till att packa upp innan Johanna o jag åkte iväg för att hämta en supernervös Hanna!!!

Hon stod på trappen med värsta packningen =0) Peter satt bredvid o bara mös med ett STORT flin i nyllet =0)

Vi satte på henne en ögonbindel o gav henne en cider. Sen bar det iväg....ut på Metallvägen o max 3 varv i rondellen...hehehe vidare ut mot Lemunda där vi vände på en liten grusväg, sen vidare på kolmetorpsvägen o in mot stan för att slutligen hamna hos Erika.
Hanna tjattrade i ett, hon va som ett litet vrak i baksätet. Vi ska väl inte åka båt?? Ska vi ut till stugan?? Jag tänker f##% inte sälja nåt skit iaf?? Hahahaha Massor av frågor som vi spädde på med jättebra svar =0)

När vi kom fram ledde vi henne till baksidan....då hörde hon barn i lekparken o fattade att vi va hos Erika så då fick hon ta av sig ögonbindeln.


Hon blev jätteglad o lättad av att se att vi bara skulle va hos Erika hela kvällen o äta god mat, dricka massor av gott, spela kubb, ha en frågesport som Peter hade fått göra (han hade fått i uppgift att skriva ner minst 10 frågor om sig själv som Hanna skulla svara på, svarade hon rätt fick hon en god snaps o svarade hon fel fick hon en äcklig snaps med bara ren sprit) sjunga Singstar o bara umgås o skratta hela kvällen o natten!!!!!

Det blev en superlyckad kväll!! Vädret kunde inte ha varit bättre...strålande sol o klarblå himmel o alla va på Gött humör!!!!!






Klockan 01.30 ca knallade jag, Hanna o Johanna hem. Vi va "smarta" o fick för oss att gena genom skogen för den vägen är närmre hem....bara det att det va ju kolsvart så vi såg ju inte ett j#¤&/ dugg!!!! hahahaha Men hem kom vi iaf på nåt sätt!!!! =0)





1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHA!!!! Gud så fin hon va, men varför så mycket packning??!! hihihi...Gummistövlarna va verkligen ett bra val till jeanskjol å leggings!! :)