Sidvyer, senaste månaden

torsdag 21 maj 2009

Hipp hipp Hurra!!!!

Idag fyller Christopher 9 år!!!! Usch va tiden har gått fort man hinner ju knappt med!!!!

Han är lite rolig Stoffe...igårkväll innan han skulle gå o lägga sig så sa han till mig att han ville få sina paket i sängen. Kan du väl få sa jag men då får du ju ligga kvar tills vi kommer ner. Okej svarade han bara.

I morse när jag släppte in Signum vid 8.30 så såg jag att Stoffe va vaken men han låg kvar i sängen o låtsades sova =0)
Jag gick upp igen o gick ner vid 9 ca o började fixa kaffe o frukost...då låg han fortfarande kvar, låtsandes att sova.... =0) Jag gick upp o hämtade lite paket o gick ner o sjöng för honom då "vaknade" han med ett stort flin på läpparna o satte sig upp...FULLT påklädd!!!! Hahahaha han hade legat fullt påklädd jättelänge o väntat....hahahaha


På eftermiddagen kom mamma o pappa, Lena o Micke med barn , Micke o Anneli o Bosse o fikade o kalasade.

Kanonväder ute men vi fick dessvärre sitta inne iaf då det yr omkring massor av "bomullstussar". Inget kul att få det i kaffet o på tårtan!!! =0)

Christopher fick bla streethockey mål, målvaktsklubba, vanlig klubba, DC skor, ett halsband med en liten fotboll i, pengar, wii spel, t-shirt....Av Mormor o Morfar fick han en fruktkorg med ett kort i där det står att dom kommer o hämtar honom imorgon för att åka in till Linköping o shoppa loss =0)

Nu ska vi grilla...... =0)



1 kommentar:

Wolfprintz sa...

Grattis krattis önskar vi er son på 9 års dagen :) o så lilo i efterskott på hennes 2års dag :) kramar kim & co