Sidvyer, senaste månaden

lördag 21 juni 2008

Huskyträff

Idag vaknade jag o tänkte ha en sk slappardag framför tvn...men det blev inte det på långa vägar, har inte nuddat soffan ens!!!!

Min systerson Kevin o Stoffe har lekt hela dagen, men dom stör inte man märker knappt av dom, skönt när kidsen börjar bli stora :0)
Jag bakade en kladdkaka med After Eight i till eftermiddags kaffet som serverades med glass till....Mmmm mycket gott :0)

När Lena hade varit o hämtat Kevin åkte Niklas,jag o Stoffe med hundarna till "tennisplanen" för att dom skulle få springa av sig lite!

När vi va halvvägs kom vi på att vi kunde ju kolla med dom andra huskyägarna oxå, så Niklas ringde till Tobias som i sin tur ringde Monika :0)

Hundarna skötte sig jättebra, Ice fick sig en åthutning av Serrau men den behövde han för han lugnade ner sig massor o kollade lite på Serrau emellanåt för att kolla läget, ungefär som att får jag leka lite nu...hahaha Men som sagt Ice behövde verkligen den tillsägelsen...så Tack så mycket Serrau!!! :0)

Spiken o Baby Breeze låg o smågnabbades med varandra...jättesöta ihop :0)
Vi blev kvar på tennisplanen en bra stund..Niklas o jag kom runt 19.20 och vi va hemma runt 22!!! Det va 2 mycket trötta vovvar i bilen när vi åkte hem :0)

Inga kommentarer: