Sidvyer, senaste månaden

söndag 22 juni 2008

Drag i superväder :0)

Idag har det varit skitväder igen...Usch tänk om sommaren redan har varit här o vänt, vi hade ju några riktigt fina o varma veckor för ett tag sen men det känns som en evighet sen nu!!!!

Jag tröttnade iaf på att sitta inne o glo på det usla vädret så jag tog fram trehjulingen o dragselet till Ice o körde iväg!!!

Vi tog en runda runt kanalen gick kanon ända tills vi kom till dom väldigt spännande fåren!!! Där tog det tvärstopp.....Han blev helt okontaktbar o bara stog o glodde på dom...hahaha Det såg ut som att han aldrig hade sett får i hela sitt liv, ändå går jag där med hundarna rätt så ofta....knäppisen!!! :0)

Efter en stund kom han väl på sig själv o då drog vi iväg hemåt :0)

Resten av resan gick kanon...men fy sjuttan vad vi såg ut när vi kom hem!!!!
Cykeln har inga skärmar så jag va täckt av lera på både baksidan o framsidan o Ice han va riktigt skitig han, tassar,ben,mage o rygg va inte vitt kan jag säga.....bara att slänga in honom i duschen, men det fick Niklas göra jag tog Lilo på promenad/jogging tur (passade på när jag redan va dyngsur o skitig).
Lilo blev rätt så dan hon med så hon o jag hoppade in i duschen vi oxå :0)

Har förresten anmält Ice till 2 st utställningar nu...den 9/8 i Askersund o den 17/8 i Nyköping båda två är internationella, ska bli kul :0)


Inga kommentarer: