Sidvyer, senaste månaden

torsdag 22 maj 2008

8-års kalas =0)

Igår fyllde Christopher 8 år!!!!! Usch va tiden går fort.....

Niklas,Jonte o jag firade honom på eftermiddagen med tårta o paket....han fick bla en kickbike, cykelhandskar, ett sjörövar spel, meccano, ny cykelhjälm....han skulle ha fått studsmattan igår men den fick han tidigare så den är redan inhoppad!!! :0)

På lördag kommer släkten så då blir det mer kalas o paket....så nu ska jag baka bullar...Mmmm

Idag har jag o doggsen varit på skogspromenad....mitt i skogen på en stig som är så liten så den knappt syns möter vi en annan hund med ägare....Den andra hunden både skällde o morrade så Ice svarade....fick hålla i honom ganska hårt mellan mina ben för att han blev så arg...Usch...vet inte riktigt va det är med honom o framförallt små hundar...han gillar dom verkligen inte...men det gick bra ändå, Lilo sa jag bara till att sitta o stanna kvar så hon skötte sig bra!!! Måste träna bort det här med Ice så han inte blir värre...... :0(




Inga kommentarer: