Sidvyer, senaste månaden

söndag 8 augusti 2010

Släktträff

Igår va vi i Granforsen (Boxholm) på släktträff. Det va många ansikten man inte kände igen o Stig o en av mina kusiner kunde inte k0mma, annars va nog de flest där.



Efter lite mingel o mat blev det 5-kamp. Alla va indelade i lag (familjevis) o vi skulle trä pasta på ett snöre, kasta boll i hink, kasta pil, bowling o tampongrace =0) Jag trädde pasta på snöre o fick flest påträdda!!! 15 st på 30 sek! hahaha



Nästan alla syskonen Kumlin, fattas gör Stig.

Hundarna va med o dom skötte sig bra. Det va väl Ice som hade lite svårt att lugna ner sig med så mycket folk men det gick till slut. Det va många släktingar framme o beundrade dom vackra hundarna =0) Man blir lite stolt då!!! Men jag måste ju erkänna att dom har ju rätt, vi har ju väldigt vackra hundar...hahaha


Det va en rolig dag o kul att träffa alla.

På kvällen åkte Niklas o jag hem till Rickard (Niklas lillebror) o grillade. Där va oxå min kusin Fia o hennes familj, Rickard dejtar Madde som är Fias dotter! =0) Vi hade supertrevligt o tjoade o tjimmade hela natten lång...hahaha Kul att ha lite kontakt med sina kusiner, hoppas jag att vi kan fortsätta med.

Inga kommentarer: