Sidvyer, senaste månaden

torsdag 1 april 2010

Dragtur

Har precis kommit ut från duschen efter en blöt dragtur. Vi åkte o hämtade Emma först, hon ville så gärna följa med o åka hon oxå, så det är klart att hon ska få det, sen åkte vi ut till Vedemö.

När Niklas drog iväg så kom det en störtskur!!! Emma o jag hoppade in i bilen för att slippa bli blöta. När Niklas o hundarna kom tillbaka hade regnet nästintill slutat o Emma o jag bytte av Niklas o körde iväg.

Emma tjöt av skratt när vi drog iväg...fortare Lilo fortare manade hon på dom...hahaha Lilo lyssnade o drog på =0)

Ja jisses va Emma trivdes...hon tyckte att det va jättekul o ska följa med oss nästa gång med sa hon.

På hemvägen frågade hon mig när vi skulle träna till utställningen. Jag har ju lovat henne att hon ska få ställa ut Ice i barn med hund. Det är ju utsällning på brukshundklubben här i stan den 1 maj som jag planerar att ställa Ice i så då får jag nog ta med mig Emma så får hon o Ice ställa upp oxå =0)

Tror jag ska anställa henne som kennelflicka sen =0)

Inga kommentarer: