Sidvyer, senaste månaden

söndag 19 april 2009

Vargar på Kolmården

Nu har jag varit där!!!! Helt uppspelt fortfarande...hahaha
Vet inte vart jag ska börja skriva finns såååå mycket o det va såååå häftigt..... =0)

Börjar väl från början.....

Kl 10.15 va det samling vid entrén till djurparken för att sen gå till vargarna. Vi va 13 st förväntansfulla o lite pirriga gubbar o gummor. =0)
När vi stannade framför grindarna så blev man faktiskt lite nervös, o inte blev det bättre när våran guide öppnade o vi gick in.

Vargarna låg uppe på berget o solade/sov så guiden fick ropa lite på dom. Då ser man en efter en resa på sig o speja ner på oss innan alfa hanen kommer ner med flocken efter sig o hälsar glatt!!!

I det här hägnet va dom 6 st 2-åringar så dom kunde va lite tuffa o ouppfostrade fortfarande men dom va jättesnälla. Lite busiga bara... =0)

Dom påminde väldigt mycket om Lilo o Ice faktiskt =0) Ungefär samma stil.....hahaha Framförallt en varg påminde väldigt mycket om Ice....han låg mest på rygg o ville bli kliad på magen...hehehe

Jag lärde mig massor fast jag bara lyssnade med ett öra, va ju helt omsvärmad av vargar hela tiden. Alfa hanen Tash fattade tycke för mig o jag fick massor av kärleksgnabb i ansiktet o blöta pussar =0) Sååååå mysigt!!!

Känslan att va där inne va helt fantastisk!!! Vilka maffiga djur men ändå så mysiga...me Love!!!

Jag bara måste dit igen....tror att det kan bli till hösten tillomed =0) Den gången ska Niklas få hänga på =0) Nu fick han gå med hundarna runt i Kolmårdenområdet istället......

Nä jag vet inte riktigt hur jag ska skriva allt så jag slänger in massor av bilder o filmer istället!!!!


Filmerna kommer snart.......

2 kommentarer:

Wolfprintz sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!! så underbart!!!! guuuuuuuuuuuuu va ja e avundsjukl! vill ju också *avis* o vilka härliga billder gillade spec tash ^^ sikken störtskön lirare han ser ut o va på billden :D

MYMiC sa...

Vargar är bland de mest graciösa och vackra djuren! Älskar dom. Bilderna var hur fina och gosiga som helst :D