Sidvyer, senaste månaden

fredag 12 december 2008

veckan som kom o gick.....

Nu va det ett tag sen jag satt o skrev nåt här, har liksom inte hunnit eller känt för det...men nu så!!!! I söndags va jag,mamma o pappa o tittade på Christopher hans klass när dom hade Lucia i Lillkyrkan. Stoffe va tomte. Barn är väldigt roliga att titta på måste jag säga...en står o dansar, en vrålar i lite extra, några vinkar till föräldrarna o Stoffe han höll på med sin tomteluva. Den kunde stå rakt upp, rakt fram, åt sidan.......Hahaha ja dom är för roliga =0)
Efteråt bjöds det på fika...kaffe, saffranskaka o pepparkaka. Mycket gott!!!
Igår packade jag in hundarna i bilen direkt när jag kom hem från jobbet o åkte till Fålehagen. Det snöade o va jättefint i skogen. Det bästa av allt va att vi nästan va helt själva, kom bara en o annan joggare annars va det lugnt. Vi tog 5 km spåret...superskönt =0)

På kvällen åkte jag med några av jobbarkompisarna för att hälsa på en annan jobbarkompis som har fått barn..tvillingtjejer tillomed!!! Jättekul men jag tycker lite synd om henne, hon har nämligen snart 5 åriga tvillingar innan!!!!! Så hon såg lite sliten ut men lycklig!!! Tjejerna va jättesmå o jättesöta...man glömmer väldigt fort hur små dom faktiskt är =0)

Några av tjejerna blev bebissugna men INTE jag!!! Tycker att det är ganska kul o mysigt att åka o hälsa på...då kan man ju lämna över dom när det är mat,blöjbyte o dom börjar gråta!!!! Men usch va jobbigt att inte få sova o allt som man är van vid att göra nu...Nä tack!!!!
Been there than that....hehehe (stavning??)

Idag har Lena och Emma varit här på förmiddagen.
Det har snöat hur mycket som helst idag så vi tog fram snowracern o spände för hundarna så Emma fick åka lite. Men det blev för lätt för hundarna så jag fick gå o bromsa in dom hela tiden, så Lena fick sätta sig hon oxå o då gick det mycket bättre!!! Emma tyckte att det gick för sakta o tyckte att vi skulle springa....hahaha

Ni skulle ha sett Ice!!! Som han slet o tog i...JÄTTEDUKTIG...Lilo slet som en varg hon oxå men hon ville hellre få upp farten så hon försökte att springa så jag fick lugna ner henne o då gick det bra!!! =0)

När vi kom hem fick hundarna va i trädgården medans vi gjorde en snögubbe o en hund...Dom blev jättefina =0) Vi tog på dom varsin reflexväst så dom syns i mörkret. Är ju tråkigt om nån skulle köra på dom på baksidan!!!! =0)
Lägger in en liten lurvig Elvis oxå...han är ju så söt =0)

























Inga kommentarer: