Sidvyer, senaste månaden

lördag 20 december 2008

Dagmatte/husse....

Nu har jag lagt in en annons på Blocket om dagmatte/husse....får väl se om vi hittar nån.

Jag har ju varit sjukskriven i över 1 år nu o med dom ändrade reglerna från 1 januari så vet man ju aldrig vad som kommer att hända (försäkringskassan tycker nog att jag kan ta ett jobb i Happaranda eller nåt bara jag inte är sjukskriven längre...dom ser ju inte hur sjuka folk är utan hur mycket man kan jobba!!!), så lika bra att lägga in en annons redan nu så man kan lära känna personen som ska va dagmatte/husse.

Jag har märkt att jag är väldigt larvig med mina små "monster"....lämnar inte gärna iväg dom hur som helst eller till vem som helst =0)

Helst skulle man hitta en dagmatte/husse som kan allt om hur Siberian Huskys är o vet vad dom behöver, gärna med en stor inhängnad tomt där dom kan få springa fritt.......hahaha Lycka till!!!! =0)

Snart är det jul...både längtar o inte längtar! Skönt när det är över....

2 kommentarer:

Wolfprintz sa...

vet precis hur det där är med hundvakt otroligt svårt o få tag på nån bra o vettig...minns förra hösten jisses.. hoppas ni hittar en kanon passare åt doggsen, f-kassan är helt åt helvete vet precis va du menar o jag känner massor mer folk som är i samma sits som dig både reumatiker med mera

kramar i massor kim o co

Wolfprintz sa...

söt bild förresten på Lilo o Ice som utforskar sin lilla julgran vi har inte ens nån i huset vi har en såndär julgrej man hänger på dörrn o em tomse o två blå kulor men de e allt hehe