Sidvyer, senaste månaden

lördag 6 september 2008

veckan...

Det va visst ett bra tag sen jag va här o skrev nu....Det har hänt en hel del dom senaste veckorna.

Jag har varit hos en ortoped i Norrköping med min rygg ,den har ju krånglat o gjort så in i h....te ont ett bra tag nu ca 1 år, senaste tiden har även ben o fingrar börjat att domna bort o jag har ett ständigt "pirr" i vänster fot!!!!
Läkaren klämde o kände (som vanligt) o kom fram till att jag har ett litet diskbråck....som förhoppningsvis ska läka ut av sig självt. Det värsta med det är väl att det kan ta allt från nån månad upp till flera år!!!!! Har jag verkligen ingen lust med o inte tid heller för den delen!!!! Så nu är jag nere o jobbar på 25% igen....blä :0(

Nog om mig....

Jag o hundarna är i skogen nästan varje dag o knallar, klättrar på stenar, balanserar på nerfallna träd och spanar efter olika djur :0)

Ibland stannar vi o bara sitter på en sten el stubbe o bara är......helt underbart!!!! :0)

Igår tog jag Lilo på en cykeltur, hon va jätteduktig sprang som en tok hela tiden. När vi kom hem gick vi (Lilo o jag) till lekparken :0) Vi körde lite "agility", gick tunneln, hoppade över gungorna, fick lite fnatt på gräsplanen, tränade lite kryp o massa massa mer. Lilo tycker verkligen att allt som det är fart i är skitkul...ta det lugnt vet hon inte vad det är!!!! Hahaha.....

När vi kom hem efter ca 45 min-1 timme så betedde sig Ice som att vi hade varit borta i flera dagar..han blev jätteglad o började leka o hoppa på Lilo....knäppisen :0)

Idag regnar det, vilken nyhet va???!!! Niklas o hans pappa är ute o grejar med grunden (håller tummarna för att det snart är klart). Jag o barna funderar på att åka in till Borensbergs marknad...men vi får se hur vädret är, inget kul att gå på marknad om det regnar!

Nu ska jag gå ut med mina små odjur, så fram med regnkläder o gummistövlar!!! :0)

Inga kommentarer: