Sidvyer, senaste månaden

torsdag 11 september 2008

Rävabacken


I tisdags tog jag en tur till Rävabacken med hundarna. Lilo har alltid tyckt att bron över till Rävabacken är jätteläskig men hon knallade över som ingenting, hon gick till o med fram till kanten o tittade ner på svanarna som simmade omkring o käka!!! :0) Superduktig!!

När jag började närma mig "gröna plan" så va det ett jkla liv i skogen, massa ungar som tjoa o tjimma....hade helt glömt bort att halva lågstadiet skulle ha OS dag!!! Den andra halvan ska ha det idag.

Jag lockade på hundarna o gick med kort koppel igenom barnklungorna, gick ganska så bra...men barn är ju sååååå kul tycker både Lilo o Ice, man kan ju leka massor med dom!!!

Vi kom iaf över planen utan att ha skrämt några barn...hehehe
Då hör man en liten röst:

-Hej Linda!!!

Där står Kevin (Jonte o Stoffes kusin)o en kille till superglada med varsin hamburgare i händerna.....Gissa två som blev överlyckliga???!!!
Hundarna, framförallt Lilo. Jösses vad en svans kan vifta mycket o fort :0)

Men det blev ingen hamburgare för dom, den fick barnen behålla!!! :0)


På lördag ska jag ställa ut Ice igen. Den här gången är det en inofficiell på Motala hundsällskap. Ska bli kul, vi får väl se hur det går, det är en drive in utställning (Kör man igenom med bilen då eller???) hehehe


Våran "lilla" knähund :0) ----->



Inga kommentarer: