Sidvyer, senaste månaden

fredag 29 februari 2008

Årets första dopp!!!





Idag har jag & hundarna varit nere vid BP (badplatsen vid kanalen).... Ice va nog lite varm eller om han bara hade lite sommarkänslor, han va halvvägs nere i vattnet & plumsa runt.. :0) Tyckte att det va gör skönt..Lilo & jag stod mest vid sidan av & kollade på honom...vattnet är ju askallt...brrr!!! Men vädret va fint, riktigt vårväder idag...strålande sol och fåglarna kvittrade...Längtar till våren & sommaren nu!! :0)







Niklas fyller 32 år idag... (eller egentligen fyller han bara 8 år) Hipp Hipp Hurra :0) Så nu ikväll har jag haft stora bullbaket!!! Blev massor av härliga & goda bullar...Mmmmmm... :0) Imorgon förmiddag tänkte jag att jag skulle hinna med & göra lite andra kakor & en tårta!!! Kanske skulle ha en biltårta...han fyller ju faktiskt bara 8!!! Hihihi

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är såå duktig!! Och vovvarna är såå söta! Hoppas ni har en bra helg.Gratta Niklas med kramar från oss. Hoppas vi blir friska här hemma så vi kan ses snart :) Ha det! Kram Evelina