Sidvyer, senaste månaden

måndag 11 april 2011

Valpar?!

Idag skulle farfar ha fyllt 89 år!

Vi åkte in till Linköping en sväng igår o hälsade på farmor o så åkte vi till graven o planterade lite blommor. Jag hade köpt jättefina orangea snittblommor som jag satte i en vas, blev jättefint! Saknar honom....

Jag har glada nyheter för alla som är sugna på en egen huskyvalp, Ice ska (om det tar sig) bli pappa i juni! Ägaren till tiken ringde igår o sa att Aylah har börjat löpa =0) Ska bli superspännande att följa dom små liven!

Aylah är en jättefin tik från Abbaboos kennel som bor i Arboga med sin familj.

Så alla som är intresserade av en valp kan höra av sig till mig via mail: liloice@live.se så förmedlar jag vidare. Skriv gärna hur er familj ser ut, varför ni vill ha just en husky och vad ni har för planer för valpen.


ICE


Aylah

Inga kommentarer: