Sidvyer, senaste månaden

lördag 18 juli 2009

Sommar o sol =)

Iallafall va det det igår...idag är det halvmulet o inte mycket till sol! Blåser halvstorm gör det oxå!! Brr...Jag som ville dra iväg till beachen med familjen =0) Får väl bli en annan gång....

Igår va det 2 år sen vi hämtade hem den här lilla skiten ;0) Som ni ser på bilden så hette hon Leila då, men det tyckte inte vi va så fint så vi satt i flera dagar o funderade ut ett annat namn. Vilket är väldigt svårt måste jag säga!!! Så en dag satt barnen o tittade på Lilo o Stitch...Då kom vi på det...det är ju en LILO!!!! =0)

Igår va vi ute hos Niklas pappa på eftermiddagen. Barna badade o tjoade i hans pool..va 23 grader i poolen så det va inte så kallt. Jag o hundarna tog en promenad upp till slalombacken. På vägen dit går man förbi nunneklostret o det gillade inte hundarna...dom reste ragg o blev jättelåga o smög förbi...hahaha Dom gillade nog inte atmosfären...hahahaha Tur att inte nån nunna va ute då kanske dom hade blivit utskällda...då hade man ju fått skämmas =0)

Vi har fått papprena till utställningen som är nu på lördag (Ransäter) vi fick nummer 1175!!! Det är 15 st Siberian Huskys anmälda!!!! Rekord för våran del då det bara brukar va Ice o 1-2 till!!! Ska bli kul men jag är redan nervös!!!! Ska kolla med Helena om vi får komma till henne på fredagen o träna lite o få lite lugnade...hehehe =0)

Nähä nu ska jag ta o hitta på nåt är såååååå uttråkad idag!!! Måste åka o handla men det är ju så himmla tråkigt.....

Inga kommentarer: