Sidvyer, senaste månaden

söndag 5 juli 2009

Premiär

Jösses va dagarna går fort!!! Redan söndag....
Vädret är helt okej idag lite små mulet o runt 20 grader perfekt väder för en dragrunda =0) Så idag blev det premiärtur med två hundar o kickbike =0) Har längtat som en tok efter att få dra iväg med bägge två men dels har det varit på tok för varmt, över 30 grader o stekande sol o sen har Lilos tassar varit sisådär men nu är hon helt bra!!!!

Fy sat&%¤ va det gick undan med 2 galningar framför!!! Bara svischa till så va man hemma igen...hahahaha

Rundan gick bra, Lilo började skälla o va på Ice i början men efter ett par meter lugnade hon ner sig o lyssnade på mig istället =0) Det är så kul att köra bägge för när Ice tappar fart så puschar Lilo på o drar igång Ice o när Lilo sackar i uppförsbackarna så tar Ice i som en tok istället. Det känns i hela cykeln när han tar i =0) Han är ruskigt stark o görsnabb i starterna!

När vi får råd ska Niklas o jag ta grönt kort så vi kan tävla med hundarna =0) Ska kolla upp reglerna med kickbikes oxå o se om vi får tävla med våran...hoppas!!!!
Har förresten fått en hjälm av mina kära föräldrar...dom tyckte att det behövdes!! Förstår jag inte...hehehehe Men tack för den, den kommer att bli välanvänd =0)

1 kommentar:

Wolfprintz sa...

så härligt det måste vara o kunna åka kickbike efter dogsen e lite avis må jag säga ;)ser fram emot höstträningen nu sen får vi ta o rejsa igen :D *wrooom wroom*