Sidvyer, senaste månaden

måndag 14 april 2008

Drag igen

Idag skulle Lilo o jag ha varit på kurs igen men det blev lite ändrade planer...dels har jag varit hos min sjukgymnast idag så jag kände mig halvt invalid o mycket värk i ryggen o så fick jag ett meddelande från Tobias som frågade om vi skulle ut o dra lite med hundarna, det lät mycket roligare idag faktiskt!!! :0) Så så fick det bli...vi samlades nere vid dockan (kanalen) med trehjulingen o alla hundar...Vilket gäng..folk tittar rätt mycket...det är faktiskt rätt så kul, man blir rätt stolt över våra "vildar"..hahaha

Dom är ganska duktiga hundarna, och dom är ju inte vana att gå i spann, så det behövs mycket träning o pusslande av vem som ska gå med vem osv men med tiden så ska det nog gå bra :0) Både vi o hundarna tycker att det är skitkul!!! Får väl se om man kan bli så duktig så man kan börja tävla i barmark senare..... =0)




Stoffe ville oxå åka med... :0)











Inga kommentarer: