Sidvyer, senaste månaden

torsdag 11 mars 2010

Vår.....

Hela veckan har det varit kanonväder, riktigt vårväder tillomed! Solen har lyst från en blå himmel o snön har smält undan ganska mycket faktiskt. Nackdelen är väl att det som smälter på dagarna fryser på natten o då blir det glashalt istället! Men det kan jag leva med om våren o värmen kommer snart =0)

Första vårtecknet: ASFALT!!! =0)

Niklas o jag har bestämt att vi ska försöka låta bilen stå på sin parkering så gott det går, dels för att få ner bensinpengarna men även för miljön o motionen! Så hela den här veckan har vi tagit varsin hund o gått till olika affärer istället =0) Så skönt o kul oxå o gå ihop på långpromenader. Vid affärerna har jag väntat utanför med hundarna o Niklas handlat. Jag vågar inte binda dom utanför, litar inte på folk! Det kan ju komma nån o ta mina små monster!!

Idag när vi va vid Netto så kom det ut 11 poliser (dom hade käkat på restaurangen), dom kollade på hundarna o vi stirrade tillbaka! Hahaha Ice ville fram o hälsa men det fick han inte. Man ska ha respekt för polisen....hahaha

Ice uppfödare har ju fått 5 små knyten...3 tikar o 2 hanar...o jag kan säga att jag är såååå valpsjuk!!! Skulle hon ringa o fråga om vi ville va fodervärdar till en liten tik så skulle jag inte tacka nej! =0) Skulle va kul att ha en liten valp i huset igen...det är ju snart 3 år sedan o Ice va ju stor när vi fick honom. Tänk en röd liten virvelvind som knatar omkring o Lilo o Ice kan lära henne allt dom kan.... =0)

Ice med sina syskon!

1 kommentar:

Sari sa...

Gud vad dom är söta.
Kram Sari