Sidvyer, senaste månaden

tisdag 1 september 2009

Flytthjälp

Klockan är snart 8 o båda kidsen är iväg-skickade till skolan, Niklas sover, hundarna sover o jag sitter o bloggar med morgonkaffet i handen!! =0) Ganska skönt faktiskt...precis tyst =0)
Snart ska jag ut med hundarna, blir nog en skogsrunda sen ska vi iväg o hjälpa lillebror o hans blivande sambo med deras flytt! Från 2:a våningen till bottenplan med en egen gräsplätt!!! Det ni =0) Perfekt när den lille/lilla kommer.

Igår va jag på arbetsförmedlingen på möte med min handläggare för att diskutera framtiden. Bestämdes att jag ska ta kontakt med min läkare för att få en magnetröntgen av ryggen innan jag söker in till nån skola för att utbilda mig inom bageri. Det är ju tråkigt om jag söker, kommer in o inte ryggen pallar med yrket...men jag hoppas att den gör det för jag VILL verkligen bli bagare!!!! =0) Håller tummarna!!

Nähe dags att försöka väcka dom här små monstrena till liv...hahaha Morgonpigga små vovvar ;0)

2 kommentarer:

Sari sa...

Hej Linda!
Jag håller tummarna så att du kan börja baka, för du är så duktig på att baka det ena o det andra.
Sari

Linda sa...

Tackar tackar!! =0) Kul att du läser min blogg förresten!!
=0)