Sidvyer, senaste månaden

onsdag 23 juli 2008

SEMESTER!!!!

Det är såååå härligt med semester när regnet öser ner, trädgården ser ut som skit o vallgraven runt huset snart är vattenfylld, bara krokodilerna som fattas!!!!


Förra veckan fick Ice sin 1 års spruta, då passade vi på att gå runt Råssnäs udden, man är inte där ute så där jätte ofta så det gäller att passa på :0)

Funderar på att ta med trehjulingen ut nån dag, det är ju jättebra sträcka o bra väg runt hela udden o efteråt kan man ju bada om man känner för det :0)

Jag har börjat träna Lilo på lite nya trick bla blyg, snurra o näsa (snodde idén från Monika som har lärt Spiken det) Lilo är riktigt duktig framförallt på näsa...hahaha

Ice har inget tålamod alls, han tittar på en som att man vore helt dum i huvudet sen tar han upp tassen o skäller.....men skam den som ger sig, han behöver oxå lite hjärngympa :0)

Jag har skaffat mig en liten "hobby" nu när jag har varit/är sjukskriven...jag planterar det mesta som har kärnor för att se om det kan bli nåt!!!! Nu har det börjat växa ordentligt i mitt lilla "växthus"...har bla planterat tomater, paprika, physalis, vattenmelon, persika eller om det va nektarin m.m.........

Tomater

Physalis

Vattenmelon

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej !
Ser att andra har det precis som jag...fix med huset och en massa huskys överallt ...;-) ...Man kan bli lite trött ibland men det är det värt i slutändan ..ha det ..och lycka till med hundarna !