Sidvyer, senaste månaden

söndag 6 juli 2008

Ännu en helg.....

Jaha då har ännu en helg gått...bara 4 dagar kvar innan semestern nu!!!! Niklas börjar sin semester imorgon.... :0)

Igår kom äntligen våran grävare, så nu har vi en "fin" vallgrav runt huset :0) Vi fick ta bort vårat stora fina äppelträd...det va i vägen för grävmaskinen :0( Så nu har inte kidsen nåt klätterträd längre....tog även ner ett syrénträd och två enbuskar. Snacka om att det blev tomt, men skönt för dom skulle ändå bort.

På kvällen åkte Niklas o jag iväg med doggsen till tennisplanen för lek o bus...mycket uppskattat då dom hade fått sitta inne väldigt mycket när vi grävde. Vi hann o vara där ca 40 min innan regnet kom...hundarna hade behövt stå ute i regnet för den röda sanden/gruset färgar riktigt mycket :0)



Idag har det varit skitväder (IGEN) så jag har passat på att gå mellan skurarna men kvällsrundan fick bli i regnet...då är det tur och skönt (iaf för mig) att jag har bältet att sätta kopplena i för då kan jag hålla i paraplyet samtidigt :0)

Lilo tyckte nog att vädret va kanon...hon fick flera stolleryck o sprang i vattenpölarna o hoppa o studsa o tyckte att livet va superhärligt :0) Tokfia :0)

Hon har blivit jätteduktig på promenaderna...när Niklas tar den sista rundan för natten brukar Lilo vara lös den mesta tiden och går hon för snabbt eller för långt bort säger han bara till henne så väntar hon så snällt....kanske kan bli hund av henne oxå...hahaha

Inga kommentarer: