Sidvyer, senaste månaden

tisdag 2 april 2013

Hej!

Nu har jag hittat hit igen, får se hur länge det blir den här gången! Tiden finns inte riktigt till att skriva här på bloggen längre, men nu kanske.... Här har det hänt en hel del sen sist jag skrev, Moa o Maja är nu 16 månader o knallar för fullt. Dom kan säga mamma, pappa, kisse, vovve, titta, kex..... Idag har vi börjat skola in dom på dagis! Vi har egentligen sökt dagmamma, men det finns tyvärr inga platser hos den vi vill ha än så tjejerna fick börja på ett tillfälligt dagis som stänger i sommar. Jag hoppas att det finns plats hos dagmamma då, så vi slipper flytta runt hit o dit :0/ Själv har jag fått sommarvik på korttidshemmet Högerkroken igen :0) (Där jag va när jag va gravid med tjejerna) Såååå gött!!!! Längtar faktiskt tills jag börjar, även fast det är supermysigt att va hemma med mina töser. Nä,bäst o ge tjejerna lite mellis innan dom tjurar ihop här :0)

1 kommentar: