Sidvyer, senaste månaden

måndag 23 januari 2012

Utskrivna!


Moa


Maja

I torsdags blev Moa o Maja utskrivna från sjukhuset efter 3 veckor på sjukhuset o 2 veckor med NEO hemvård. Skönt men lite läskigt, vem ska man ringa nu när man undrar något?!

Niklas började jobba i tisdags så jag o tjejerna åkte in själva till Linköping för utskrivning o vägning. Moa vägde 2300g o Maja 2350g o dom va 46 cm långa, så dom växer så det knakar. Stora tjejer nu om man jämför med när dom föddes =)

I helgen har vi varit på kalas o haft kalas, Lena o jag fyller 33 år idag. Jag fick jättefina paket bla presentkort på Sven Gustavsson. Så nu kan jag gå o klippa mig så vi kan ta kort till veckans nyfödda =) Jag fick även en korg med lite smått o gott i, blommor o pengar.


Stoffe o Maja myser!

Vi gick till Lena o Micke på lördagen o Stoffe körde vagnen (så stolt så) Jag har börjat gå en timme om dagen med tjejerna för att få tillbaka min gamla vanliga kropp igen o få tillbaka min kondis, vill komma i mina vanliga kläder o ge bort mina mammabyxor! Än så länge har jag gått ner 11 kg sen födseln men det är lika många kvar..... Iadg blev det tyvärr ingen promenad, känner av foglossningen i höften fortfarande. Typiskt, när ska det försvinna?!

Inga kommentarer: